Trasslande buke-lördag

B

Botvid

Administratören säger sig vilja ha info om när buke inte är sig likt?
Därför påpekar jag härmed att buke strulat mest hela lördagen för min del. Det går segt, segt, segt och ibland måste man ladda om.

Dessa problem finns inte på någon av de andra websidor som jag idag har besökt.

Sv: Trasslande buke-lördag

Håller med.
Kan kunde knappt logga in, det tog eveigeter innan inloggen var klar.
Och att öppna en ny sida tar... ja en evighet.

SEEGT!

edit- kan tillägga att det tar 5 minuter att skicka inlägg. Typ.

Jag märkte samma seghet under ca en timma. Tror dessutom att det var jag själv som var upphov till den. Jag gjorde en liten ändring som innebar att ett antal trådar och inlägg raderades från gren-gnägg-forumen, då det var rätt många verkar det ha påverkat servern rätt mycket.

Både före och efter denna timma har det fungerat som vanligt idag, för mig i alla fall.

Jättebra att ni hör av er om sådana här saker och roligt att Sorbe denna gång inte märkt något ;)

Haha, sensation. ;)
Vilken tid kan det ha varit? Vet att jag nog kanske eventuellt råkade somna en stund mitt på dagen. :D

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 697
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 218
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar