Trasmattor i öppning?

Textil ute i väder och vind? Ja, det blir snabbt äckligt och mögeltillväxt. Inget jag hade velat ha i närheten av hästars luftrör. Särskilt inte eftersom vinden söker sig in med sporer, inte utåt.

Efter ett par omgångar äckliga mattor har man ju tjänat in ljusinsläppliga köldridåer.

Det blir det ju inte eftersom de har belysning. Lampan går på timer och lyser visst antal timmar per dygn beroende på årstid. "Sovtimmarna" är den släckt dock.

Hur ska jag veta att en lampa är tänd o timer styrd? Min tanke var att det blir mörkt med tradmattor för öppningen. Många har inte så bra belysning i ligghall. Rekomenderar verkligen köldridå. Bra ljusgenomsläpp o håller länge.
Det stänger ute de flesta insekter på sommaren.

Liknande trådar

Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
Svar
18
· Visningar
683
Kläder & Bli fin Två vänner har nu rekommenderat Hoka eftersom jag har korta och breda fötter och får ont i både ben och fötter när jag går. Är det någon...
Svar
19
· Visningar
1 266
Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
765
Senast: Humla
·
Övr. Hund Är det någon här som har åkt på semester med sin hund utanför Sverige? Vilket resesätt, positiva/negativa erfarenheter? Hur reagerade...
Svar
2
· Visningar
351
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama