Trasmattor i öppning?

Textil ute i väder och vind? Ja, det blir snabbt äckligt och mögeltillväxt. Inget jag hade velat ha i närheten av hästars luftrör. Särskilt inte eftersom vinden söker sig in med sporer, inte utåt.

Efter ett par omgångar äckliga mattor har man ju tjänat in ljusinsläppliga köldridåer.
 
Det blir det ju inte eftersom de har belysning. Lampan går på timer och lyser visst antal timmar per dygn beroende på årstid. "Sovtimmarna" är den släckt dock.


Hur ska jag veta att en lampa är tänd o timer styrd? Min tanke var att det blir mörkt med tradmattor för öppningen. Många har inte så bra belysning i ligghall. Rekomenderar verkligen köldridå. Bra ljusgenomsläpp o håller länge.
Det stänger ute de flesta insekter på sommaren.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Två vänner har nu rekommenderat Hoka eftersom jag har korta och breda fötter och får ont i både ben och fötter när jag går. Är det någon...
Svar
19
· Visningar
1 201
Övr. Hund Är det någon här som har åkt på semester med sin hund utanför Sverige? Vilket resesätt, positiva/negativa erfarenheter? Hur reagerade...
Svar
2
· Visningar
349
Senast: Motacilla
·
Avel Skulle vilja höra era åsikter om denna hingsten Skyline to B. Både positiva och negativa. Läste själv några negativa på en utländsk...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
17 416
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp