Sv: Traraber?

Och ytterligare en till är Power som Maria Hagman fött upp själv och som gått flera godkända CR i år.

Både Power och Starlight är traraber e:Gomir, bägge ser mycket lovande ut tycker jag och intressant nog så har bägge mammorna :Oh my darling och Bionda d`Hilly, blandat franskt blod och Speedy Crown!

Jag är medryttare på ett travarsto, som jag ska börja tävla i distans i april nästa år (Bergaritten?).. Hon har en himla återhämtningsförmåga :) ger alltid 100% - det du ber om och lite till, men stressar inte upp sig så mycket. på Bergaritten 2007 (i våras) såg jag rätt många vamrbl. travare.. verkar va popoulärt :idea: :)

p.s. Bianca skulle ha gått till slakt, kostade alltså endast 1500kr. för en guldhäst.. jösses. <33

hej. jag har en travare som jag började rida distan på när hon vad 20. hon har klarat alla starter men har bara ridit cr på henne pga henns ålder.. nu har jag en trarab som är 2,5 år. som ska bli diskans häst när hon är inriden. det finns många i klubben där vi e med som hr traraber. mvh mia

Jag rider ett sto 75% arab, 25% travare. Hon har startat CR och gått två femmilstävlingar med gott resultat. Hade tänkt starta en åtta i år men tänker satsa lite på muskelsättning istället. Jättehärlig häst med superpsyke.

Väldigt intressant tråd. Sällskapade större delen av Fornabodaritten tillsammans med en trevlig tjej och dennes trarab, ett skimmel sto. Gick bra för dem (och oss!) i alla fall! 50km CR.

Liknande trådar

Distans Jag skulle vilja be dem av er som är medlemmar i SAHF och som är intresserade av att det läggs focus på en medveten avel för distans...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 126

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka