Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste fråga varför använder ni inte torv?? J
Har du redan strö i boxen skulle jag strunta i att blöta upp pelletsen och bara hälla på några säckar - vid påfyllning tycker jag att de reder sig själv, suger upp fukten som finns och kompaktar till bädden om de är torra.KL
Och igår la ja in pellets i en del av boxen för första gången, ska bli spännande hur det ser ut idag! Hällde varmt vatten på en påse, jäklar vad snabbt det svällde!
Beror det på vilket märke man använder kanske? Jag har haft balat spån i flera år och har aldrig fått spån som flyger omkring i boxen eller lägger sig efter väggarna. Spånet dammar inte och det ligger kvar på golvet.Jag bytte från kutterspån (balat) till träpellets/eldningspellets för snart en månad sedan, och jag tänker ALDRIG byta tillbaka. Nu fattar jag inte hur jag i flera år har stått ut med det äckliga, vedervärdiga spånet som bara flyger omkring och lägger sig utefter väggarna hur mycket man än lägger in.
Per vecka? 2 påsar per vecka är ändå mycket billigare är 2-3 spånbalar per vecka...
Tar ni ut kisset då eller kör med bädd?