Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller med om att Mark Todd är absout bäst och lättast att ta på/av. Sitter väldigt bra också och trillar aldrig av. Jag har två par. De kostar ca tusenlappen. Tror att de finns på hippomarket.com.. Ja där var de Mark Todd transportskydd
Väda varenda krona
Mark Todd är super men priset likaså.
På hästbiten har dom BR för 5ookr typ, funkar jättebra på min pålle! Och han hoppar ändå runt som sjutton i transporten och de sitter som berget.
De vinröda Hööks hade för nåt år sen, vet inte om dem finns kvar, är superbra!
hööks equi-guard supertransportskydd är super! Syddar jättebra. Dom är ganska tjocka och det gör att dom blir ngt. klumpiga men hur klumpiga i förhållande till marktodd vet jag ej. Kanske kan du ta dig till en hööksbutik och känna på dom. det är väl värt pengarna för som sagt, dom skyddar superbra!
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.