Transportskydd Hööks?

niardasp

Trådstartare
Dom där höga svarta transportskydden som dom rear på Hööks för 199 kronor, är dom ngt att ha?
Någon som har såna?

Tja, dom ser ju MJUKA ut, inuti :D :)
Ser noppriga ut på utsidan. Inte mycket till skydd? :crazy:

Tja, dom ser ju MJUKA ut, inuti :D :)
Ser noppriga ut på utsidan. Inte mycket till skydd? :crazy:

De är det inte. Utsidan är i nylon eller något liknande och insidan är teddyfodrad. De är rätt tunna så hästarna blir inte varma i dem. Det är bra passform på dem och man kan ändra det rätt mycket tack vare att de har många knäppen. Sen är de rätt smala så hästen bör inte ha så grova ben..

Studerade ditt svar igen. :crazy:
Dom är INTE mjuka och dom ÄR tunna?
Då är det ju inte mycket till skydd.

Men alltså, de är mjuka, men inte supermjuka. De är stabila eller vad man ska säga. Och ganska tunna ja. Men du kan ju inte jämföra kvaliteten med ett par bucas tex.

De är inte så jättemycket tunnare än bucas iallafall, inte de jag sett. Vill man ha tjocka skydd ska man nog leta efter något annat. Det är ju inte direkt jättebra kvalitet på dom, men som sagt är det ju billiga.

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 740
Senast: Squie
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix