Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man har en häst med bra bordsskick kanskeFunderar på om man skulle kunna ta bort mittpinnen och sätta upp en sån här saltstenshållare på den lilla väggen innan skötardörren …
Tänker mest för att placera godis så att jag hinner gå runt o stänga bommen .Om man har en häst med bra bordsskick kanske
Ser ju jättebra ut!Så här löste jag det : liten smal krubba nu fastskruvad. Har inte provat att åka så än men det bör inte vara något som är i vägen .
Är du förresten nöjd med ditt sadelskåp?Så här löste jag det : liten smal krubba nu fastskruvad. Har inte provat att åka så än men det bör inte vara något som är i vägen .
Tror hösegel ovanpå kan bli tight. Jag använder nät till höger vilket funkar bra. Använder inte fronturlastningen till vardags.Är du förresten nöjd med ditt sadelskåp?
Jag är sugen på att köpa ett dörrhängt men undrar lite kring hur bra sadeln får plats och hur smidigt eller osmidigt det känns att man måste ha skötardörren öppen när man ska lasta ur framåt? Och tror du det går att ha ett hösegel ovanpå eller hur högt blir det med sadelskåpet?
Jag brukar hänga en sån höpåse i fronten men det blir så jäkla mycket spill. Segel hade varit nice, men kanske får avvakta och se om det blir ett skåp eller inte först..Tror hösegel ovanpå kan bli tight. Jag använder nät till höger vilket funkar bra. Använder inte fronturlastningen till vardags.
Skåpet är ok. Mycket bättre än att inte ha någon sadelkammare alls. En sadel, träns, hjälm ett par täcken etc får plats väl.