Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska skicka över min häst till Irland men vem ska jag kontakta? Det blir med antingen båt eller flyg men vet inte vem som fixar detta. Hästpass + vaccinationer ska min vet. fixa. Men sen vet jag inte hur jag går vidare. Nån som vet?
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Ekonomi & Juridik
är det nån som vet hur detta funkar?
Jag har en uppfödning som blev T-märkt och såld som avelssto - nu har hon sålts två gånger till och...
Kläder & Bli fin Några dagar gammalt redan, men denna färgen trivs jag i året runt! Ibland slänger jag på lite glitter, men tycker den är lika fin utan...
Foder & Strö Jag hade inte heller lagt till mer protein eftersom dom har fri tillgång, dom äter förmodligen redan nog.
Kvoten är till för att snabbt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.