Tränshjälp

N

Notorius

Eftersom det är ganska många inne här nu, så tänkte jag ifall ni kunde ge mig tips på träns för runt 1000 kr, såå kom igen, måste ha lite tips innan 9 imorrn på möran :p

Krav:
Inåtvända spännen
Pullar eller Aachen nosgrimma
Bra kvalité
Svart
Helst tyglar med

Sv: Tränshjälp

Det enda jag kommer på med inåtvända spännen (eller jag har för mig det iaf) är King Richard-tränset som lillhästen har. Fast jag kan ha fel. Mitt har inåtvända spännen har jag för mig.
Stübben har några med inåtvända spännen också. Iaf kandaren.
Annars har hubertus ett jättesnyggt, Classic med rundsytt pannband :d Ska inhandlas åt hästen efter nyår hade jag tänkt.

Glengordon tränsen finns ju också till inte allt för högt pris. Se dom på equalitylines hemsida....

Jag hade ett sånt, det gick sönder efter 3 gånger :mad:
Aldrig att jag köper ett sånt igen :p

Okej, har ingen erfarenhet av dom men det lät ju inte så bra :D Själv diggar jag Frank Baines, men dom är ju lite dyrare, men superkvalitet!!

Notorius skrev:
Jag hade ett sånt, det gick sönder efter 3 gånger :mad:
Aldrig att jag köper ett sånt igen :p

Borde du inte kunna lämna tillbaka det och få tillbaka pengarna då? Jag har Glengordon tränset (det med pullarnosgrimma och lite v-format pannband), och för mej har det fungerat superbra, trots mycket användande! :)

För övrigt så håller jag med Ellivoud om att Stübben är bra (dock är jag inte helt säker på om de har inåtvända spännen, men tror det i alla fall).

Hmm vad heter det, sån där Riktig Ridsports-återförsäljar grej. Är ju typ varje hästaffär tror jag.
Hästbiten, Häst & Hundhuset och Hästgallerian.

Liknande trådar

Utrustning När t.om. tränsomanen blir så trött att hon kroknar, vet man att det är illa... :meh: Inte mindre än 3 st träns har gått sönder på...
2
Svar
38
· Visningar
3 238
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Utrustning Hej Letar efter mitt dröm träns men har inte hittat vad jag söker. Då vänder man sig till buke såklart! Det jag vill ha: Bred...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Equilina
·
Utrustning Jag rider min häst med micklemträns och ett smalt tredelat bett för det mesta. Det är den utrustning jag har kommit fram till att passar...
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka