Transformer, Lamicell

Sv: Transformer, Lamicell

speed air kopia, fast den var ju lite diskretare.. Snygg var de, fast speed air snäppen snyggare..

Ful, men så gillar man inte heller speed air hjälmen heller! Kan bero på att den sitter så fruktansvärt illa på mitt huvud:p

Kanske inte världens vackraste, men jä*ligt skön!

Har en sån blå! :d

Nja sådär, tycker förstås att spedd air är mycket snyggare. Nån som vet hur mycket denna kostear?

960 kr, det står på hemsidan... :idea:

TS: Jag tycker den va ful... Ser alldeles för plastig ut, och alldeles för mycket kopia av Speed air! :cool:

Diana

tar senaste knappen

den var grymt skön när jag provade den, dock gillade jag den inte utseende mässigt så enormt, men kan nog vänja mig :)

jag har sån :D ursköön :) har sån med grå fast den ser inte ut som den gjorde på bilden riktigt :p min kosta 729:- :)

Kan inte du ta lite foto från olika vinklar när den är på? De hade varit kul o se hur den ser ut :)

så, nu har jag laddat upp... (tagna med mobil, men hppas att det syns att det är en hjälm!) Sorry om den är förstor!

Kolagekllaren.jpg

Blåa igen:
http://i221.photobucket.com/albums/dd111/Equidae_Photo/Kolagehemvg.jpg

Provade även en brun, men tyckte bättre om den blå...
http://i221.photobucket.com/albums/dd111/Equidae_Photo/Hjlm.jpg

hmm den var ju faktiskt snygg... Om den passar ska jag nog köpa en sådan !

Gör det, den här JÄTTEskön:love:! den enda hjälmen jag faktiskt inte sett ut som en alien i! :angel:

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
32 453
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·
L
Hoppning Hej! Jag och min mamma kom i en diskution om en sak och jag skulle vilja veta vad andra tycker :bump: Och det är, vad räknar ni som...
Svar
17
· Visningar
2 107
Senast: MiniLi
·
Hoppning Snart dax! Hade varit kul att få se Steffi istället för Fredrik. Kanske inte resultatmässigt, men för att jag tycker det är ett mer...
40 41 42
Svar
833
· Visningar
58 594
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar