S

Sterling

Tänkte köpa ett nytt träns till pållan, men jag har några krav ;) tänkte om någon här kan hjälpa mig ? :D
-Det ska vara svart
-guldpännen, gärna runda
-inte en platt nosgrimma, utan med svart fodring eller vad man ska säga
-achennosgrimma
-storlek cob
-inte kosta över 600 :-
-hyfsad kvalité
-det får även gärna ha hakar istället för spännen ;)
hehe :p
nu fick ni nått att bita i :D
tusen tack på förhand!

Sv: Träns?

jag köpte ett HL equipment på globen, kostade inte mkt alls och helt ok kvalite, runda mässingspännen och avtagbar snokrem, jag tycker det är skitfint och värt sitt pris, kolla HL's hemsida :)

B*rjes nya.. kommer itne på vad modellen heter men det är från HorsePol (HP) har ett äldre trän drä ifrån.. väldigt bra läder för billigt pris.. 499:-

Henri de Rivel, har precis ett sånt som du letar efter. Jag har ett själv, det är jättefint.
Finns på Hippson :)

Henri de Rivel, har precis ett sånt som du letar efter. Jag har ett själv, det är jättefint.
Finns på Hippson :)

mm, det har jag sett, men vill helst att det inte ska vara avtagbar snokrem. glömde visst skriva det i min lista, haha :p

Liknande trådar

Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 295
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag behöver tips på träns till min 3½-åriga welsh cob som har ett aterom som inte rekommenderas att opereras bort, placerat ca. 5...
Svar
6
· Visningar
2 334
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka