Ruise

Trådstartare
Jag såg en tråd här på buke som ja självklart inte kan hitta igen! :cry: det var iaf om ett träns, det var en bild också, nosgrimman på den va tunn men bred. ngn som vet vad jag menar? vill ju ha ett sånt!:d

Sv: Träns?!

D'Jon har en superfint träns som är med smala, glansiga remmar. Kostar skjortan, men vill man ha ett träns som håller länge är detta tränset för dig.

Sv: Träns?!

Ingen aning om vad det heter, men alla som har E-lines grejer kan ju ta in det. Har sett det hos bla Skara hästsport.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix