• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 874
N

Notorius

Nån som har detta? Hur är det i kvalitéen och lädret?
D4244.JPG

Sv: Träns

jag beställde det men gav upp efter 4 veckors väntande när jag ringde dit och fick reda på att det tog ytterligar en månad innan dom skulle få in det :mad:

Har dock för mig att någon här på buke beställde det och sa att det var bra kvalitet för det priset.. och att det var mjuk och fint i lädret. (men det kanske inte alla är, när det är i den prisklassen vet man ju aldrig)

Det är onekligen snyggt iaf :love:

har bara "känt på det" i affären och det var fint ocg värkade mjukt men jag är inte 100 på att det är samma märke, men det var iallafall med ett sådant pannband

Ingen aning, men det kommer från Ridsportshopen iaf :p
Kan se om jag hittar vilket märke det är ifrån.

Har känd på det i butik, och det är helt okej. MEN det är himla klumpigt, och undrar hur det ser ut på hästen... Med JÄTTESTORA spännen, och båda tjockt fodrad pannband, nackstycke och nosgrimma.... Allt utom ardenner måste ju försvinna? :p

Om du köper det så får du gärna lägga ut en bild, det kanske är snyggt på även om det inte verkar så!! :)

Fy på dig, nu ska vi inte vara negativa här. Ska beställa det nästa månad, är lite rikare då ;) Haha, blir träns med häst istället för häst med träns ;)

tycker oxå det ser klumpigt ut - på min hästs smala lilla huvud skulle det inte passa alls.
påminner till utseendet till ett av chetaksträns som oxå är så mkt fodrat osv och det ser oxå lite klumpigt ut på "ädla" hästhuvuden.

Men vad dumma ni är :p
Ni ska säga typ:
ÅÅh vilket läckert träns :D

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Fibusen
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
239
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 854
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025