Träns/kandar

M

Mistrelle

Behöver lite hjälp med att hitta detta...
Söker efter ett brunt träns/kandar med BEEEED nosgrimma och vit fodring och pannband med vit profil.:d:love:

Tycker det är lite krångligt att gå igenom alla nätbutiker så vänder mig därför till er bukefalister! :idea:

Pris har ingen betydelse!

Sätt gärna in en bild

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Träns/kandar

Det är OS som från början haft dom vita pannbanden. Dom går numera att beställa med 5 cm nosgrimma! Kolla med din återförsäljare om dom kan ta hem för dig, brukar inte finnas inne...

Annars har Hansbo en kopia på det pannbandet, som du kan sätta på valfritt träns med bred nosgrimma.

Jag har beställt ett Döbert med 45mm nosgrimma, vitfodrad. :d

nej!!! tar ju evigheter.. :p men dom ringde förra veckan och sa att dom hade fått besked att det var skickat från tyskland.. så jag borde få den nångång den här veckan. hoppas det kommer snart! och hoppas det passar. :p

Kan du få fram en bild på pannband och nosgrimma? eller du kanske har någon bra adress?
Hansbo hade inte riktigt det jag sökte...

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 526
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Träning Hej! Jag har för en månad sen skaffat en islandshäst på foder. Problemet är att han är väldigt krånglig när det kommer till att göra...
Svar
5
· Visningar
1 087
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar