Träningsupplägg

roge

Trådstartare
Hej!
Brukar ni göra träningsprogram för era hästar?
hur?
är ni privatryttare eller "företagare"?

Jag brukar planera premilinärt en vekca innan hur jag ska träna min häst och så lägger jag upp olika mål vad den ska kunna på en viss tid.
Efter veckan brukar jag göra en sammanfattning av veckan som har gått..

Sv: Träningsupplägg

Jag har 2st " träningscheman " 1 för de veckor jag inte tävlar och ett för tävlingsveckor , fast då bestämmer jag bara ex. Tisdag = dressyr , men nogrannare bestämmer jag veckan innan :D

Sv: Träningsupplägg

Nej, jag gör det som känns bäst för dagen för mig och min häst. Däremot för jag dagbok över min ridning och dokumenterar allt.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 285
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 850
Senast: Miiikaela_
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 620
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama