Träningsritt

S

simplewomen

Vi anordnar söndagen den 15/11 en Träningsritt i de vackra omgivningarna på Snogeholm, söder om Sjöbo, för alla som vill prova på att rida lite kortare distansritt. För att delta i träningsritten ska din häst vara vaccinerad, men det är inget krav på klubbtillhörighet, grönt kort eller licens. Hästen får vara oskodd.

Mera info finns på www.anklamsryttarsällskaps.se

// Kram Rosa :) :bump:

Sv: Träningsritt

Det är ju rackarns att man står med en icke ridbar häst för tillfället, hinner nog inte få igång & ur henne :devil: hon får i skallen när hon står.
Ni får se till att få med en fotograf, här vill ses bilder :D

Fast Vallentuna - Sjöbo hade väl varit lite saftigt för en träningsritt ändå :D

Jag tänkte komma och rida, känns som en lagom aktivitet för mig som är under rehabilitering, istället för Hallandsritten. Älskar Snogeholm, det är så underbart vackert där. Var där senast igår och njöt :)

Banan är jättefin och våldsamt vacker just nu! Kan varmt rekomenderas. Och vi skall ordna fint väder till ritten.

Varmt välkommna!!
Sophia

Hej Alla.
Lite nyhete till alla "Om träningsritten på söndag‏"
Det verkar var en lyckad satsning, vi har ganska många anmälda om inte jag har fel så är det ca 15 st.

Ska bli skit KUL! :bump:
// Kram Rosa/Löparen:banana:

Liknande trådar

S
Distans Träningsritt Anklams ryttarsällskap är Sverige sydligaste Distanssällskap. I föreningen finns både tävlingsryttare och de som rider...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: RÖDLUVAN
·
L
Distans Jag är en som äe sugen på att prova på distansritt. Jag ÄLSKAR att rida i naturen och långa ritter. Men har en del frågor, eftersom jag...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: BandyBoy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka