Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inte att köpa endast ett par träningstights. Tro mig, jag har försökt! De var supersnygga allihopa i alla fall, jag gillar särskilt de första!
Tappade det helt när jag skulle beställa ny sportbh och ETT par träningstights. Nåväl, hoppas de nya tightsen sitter bra och att jag inte blir helt kokt i dem som jag blir i mina gamla.
Det går inte att köpa endast ett par träningstights. Tro mig, jag har försökt! De var supersnygga allihopa i alla fall, jag gillar särskilt de första!
Men om du tittar på tex de här.. allt det svarta är i nät-tyg, vilket gör dem betydligt svalare än vanliga tights. Jag har flera liknande modeller och de är guld värda när det är varmt@Red_Chili Jo jag har ett par shorts som jag kan ha på spinning eller iw. Är inte så bekväm i att ha shorts på gymmet eller andra pass.
Det finns ju såna där tights som slutar precis under knät? Betydligt svalare än hellånga.@Red_Chili Jo jag har ett par shorts som jag kan ha på spinning eller iw. Är inte så bekväm i att ha shorts på gymmet eller andra pass.
@Red_Chili Jaa de sista marmorerade tightsen i mitt första inlägg är såna med massa nät som ska vara supersvala.
@Niyama Jaa, kanske får införskaffa mig ett par såna!