träningsfilm :)

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare liten82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 730
Sv: träningsfilm :)

säg till om du skulle råka tröttna på den lille. finns det hjärterum finns det stjärterum i lund ;)

:rofl:
Lund ligger så långt bort, annars hade det inte varit omöjligt att jag satt henne på bussen nästa gång hon ger sej in för att förstöra hela min lägenhet :devil:
Men jag tycks minnas att jag redan lovat bort henne till Aningsfull i Piteå ;)
Men OJ,OJ, det är verkligen en kanontrevlig hund/valp, tuff, oförsiktig och kvick som få! Jag har tränat oförskämt lite med henne så det är nästan löjligt att hon är så duktig ändå, för att vara 11 veckor!

Jo, jag ska verkligen ha kelpie. Sambon är inte lika säker på det dock. Han säger att två hundar räcker. Vad menar han? :angel:
Greyhounden finns ju bara här, han kräver ju ingen energi. Han går ju inte att träna med. Skulle väl vara att det skulle bli trångt i sängen med 3 hundar. :angel: :D

Snygg tjej...och då menar jag inte vovven.(jaja, den litegrann också ;) )

:angel: :devil: :o :o :o

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 137
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Hej! Vill gärna ha lite input från erfarna hundmänniskor! Vi har en Beaglevalp som kom till oss när han var 11 veckor. Åt då 4ggr/dag...
Svar
7
· Visningar
7 373
Senast: Jennnnka
·
Övr. Hund Jag behöver någon att lufta lite tankar med. Jag är uppvuxen med hund, men inte haft någon egen när jag flyttat hemifrån, men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 071
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka