Aningsfull
Trådstartare
Tänkte dela med mig av lite nya träningsbilder, var länge sen sist. Och när man dessutom haft äran att bli fotograferade av en duktig fotograf blir det ju ännu roligare.
Foto: Ninni Österholm (Red_Chili här på buke).
Kombinationen gravidslö tjockmatte och energisk dvärgpinscher är alltid lyckad.
Duktig voffa
Läggande under gång. Ajja bajja på mig som tittar bakåt men hon har en tendens att inte vilja lägga sig så fort det blir kallt ute så jag ville kolla att hon verkligen låg kvar.
Linförighet
Vad tycks? Är hon inte ganska duktig? Hur som helst har vi hemskt skoj när vi tränar och man får skratta mycket. Det är det viktigaste. Så länge båda parter kan säga att dom haft roligt under ett träningspass är det ju inte så himla viktigt hur det gick i övrigt.
Men då är väl jag och min DP typ Flum united.
Foto: Ninni Österholm (Red_Chili här på buke).
Kombinationen gravidslö tjockmatte och energisk dvärgpinscher är alltid lyckad.
Duktig voffa
Läggande under gång. Ajja bajja på mig som tittar bakåt men hon har en tendens att inte vilja lägga sig så fort det blir kallt ute så jag ville kolla att hon verkligen låg kvar.
Linförighet
Vad tycks? Är hon inte ganska duktig? Hur som helst har vi hemskt skoj när vi tränar och man får skratta mycket. Det är det viktigaste. Så länge båda parter kan säga att dom haft roligt under ett träningspass är det ju inte så himla viktigt hur det gick i övrigt.
Men då är väl jag och min DP typ Flum united.