Fjanten
Trådstartare
Ibland hoppar vi alla på hemmaplan utan en tränares direktiv och då brukar jag falla ur och märka att inspirationen tryter ganska rejält from time to time. Så nu startar jag den här tråden där vi kan hjälpa varandra med olika hoppövningar eller markarbete med bommar som är nyttiga (och inte för jobbiga att plocka fram ).
Så, jag känner mig sådär lagom taggad såhär på kvällskvisten och ska jobba tidigt imorgon bitti. Har därför lite svårt att finna ljus i mitt dunkla rum och en övning tills imorgon då jag tänker hoppa lite. Jag vill träna på att få ihop och tillbaka min häst bättre mellan hinder och jag undrar om någon där ute har något tips på en bra övning?
Rock on!
Så, jag känner mig sådär lagom taggad såhär på kvällskvisten och ska jobba tidigt imorgon bitti. Har därför lite svårt att finna ljus i mitt dunkla rum och en övning tills imorgon då jag tänker hoppa lite. Jag vill träna på att få ihop och tillbaka min häst bättre mellan hinder och jag undrar om någon där ute har något tips på en bra övning?
Rock on!