Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder fuldra?Jag fuldrog upp 100kg i marklyft!!!
Vad betyder fuldra?
Vad betyder fuldra?
Har äntligen insett att det inte blir träning om jag ska försöka gå till det otroligt smidigt placerade Friskis, och därför testat och köpt kort på annat håll. Mycket dyrare och inte alls lika smidigt men där kommer träningen kunna bli av i alla fall! Det tar inte emot att åka dit och det känns bra att vara där. Gött mos.
Så tre pass tränade på en vecka och siktar på tre till innan jag drar iväg på semester om 1,5h.
Går skitdåligt att komma igång igen mycket pga sviktande mental hälsa. Jag mår egentligen rätt bra i mig själv liksom, men det har varit mycket runt omkring. Får alltid en svacka när jag blir själv efter att ha umgåtts intensivt med folk, så måndagen spenderade jag med att känna mig ensammast i vääärlden Fick skjutsa min lillebror till akuten i förrgår kväll, vi satt halva natten så sömnen blev helt kajko(han väntar på provsvar för tbe nu ). Mamma har tappat det och tar ut allt ont i livet på mig. Skulle nog behöva göra en egen tråd om det men hur börjar man ens nysta i en 26 år lång destruktiv relation? Imorn är det möhippa där jag endast känner bruden och såna situationer sliter som fan på mig, och sen är det dags för 20 h arbetshelg. Såatteh. Nästa vecka?
Usch, det där låter verkligen inget kul hörru! Jag håller med tassen: det låter som att en promenad med något bra i lurarna skulle kunna vara vad du behöver just nu. Låta hjärnan slappna av lite och få ut lite endorfiner i kroppen. Men du känner ju dig själv bäst, såklart. Hoppas att det känns lite lättare snart!Går skitdåligt att komma igång igen mycket pga sviktande mental hälsa. Jag mår egentligen rätt bra i mig själv liksom, men det har varit mycket runt omkring. Får alltid en svacka när jag blir själv efter att ha umgåtts intensivt med folk, så måndagen spenderade jag med att känna mig ensammast i vääärlden Fick skjutsa min lillebror till akuten i förrgår kväll, vi satt halva natten så sömnen blev helt kajko(han väntar på provsvar för tbe nu ). Mamma har tappat det och tar ut allt ont i livet på mig. Skulle nog behöva göra en egen tråd om det men hur börjar man ens nysta i en 26 år lång destruktiv relation? Imorn är det möhippa där jag endast känner bruden och såna situationer sliter som fan på mig, och sen är det dags för 20 h arbetshelg. Såatteh. Nästa vecka?