tränare..

B

Binsan

av vilken anledning kan man inte fråga/diskutera travtränare på Buke när man kan göra det om andra tränare?? :confused: :mad:

Sv: tränare..

Det är inte tillåtet att diskutera tränare (eller personer över huvud taget) i någon gren, det kan du se om du läser reglerna här. OM detta ändå görs så har moderatorn förmodligen missat det, skicka gärna en synpunkt på det i så fall för att göra moderatorn uppmärksam på det. :) (klicka på röda triangeln nere i hörnet, nedanför användarnamnet till vänster)

Liknande trådar

Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: Blyger
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Pegasus63
·
Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
983
Senast: ufot
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka