Tränare - svarta pengar?

B

**BORTTAGEN**

Hur utbrett är det med svarta tränarpengar?
Jag menar att vissa tränare tar bra betalt och vägrar lämna kvitto på sitt arbete. Varför ska vi kunder stå med hatten i hand? Hur gör ni? Varför betala lika mycket svart som det borde kosta vitt?
Har man företag kan man dessutom få dra av 6%moms som man har betalt tränare med kvitto!

Byt tranare...eller sag till din tranare att han/hon inte ska vara sa paranoid!!
Tranaren behover ju inte skriva sin adress och sitt personnummer pa kvittot. Bara en underskrift med ett namnfortydligande hade ju rackt, eller har jag helt fel?

Typ "250:- mottaget for 1 timmes hopptraning den 23/11 2003", och underskrift. Vad mer behovs pa kvittot???

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 315
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 334
Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
26 419
Äldre Hej Buke! Visste inte om tråden skulle ligga under kropp & själ eller skola & jobb, tycker den passar under båda.. Nu ligger den under...
Svar
5
· Visningar
1 281
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama