Tränare som följer med på tävlingar

Sv: Tränare som följer med på tävlingar

Det låter VÄLDIGT osannolikt :smirk:

Min tränare åker med gratis.. Hon säger att vi kanske kan göra henne en tjänst någon annan gåpng, så vi komemr upp och mockar och hjälper henne med att böra hinder till hoppträningen mm.. Men hon åker mest med för att hon tkr det är såå kul!

Jag tror att det är väldigt individuellt. Min ridlärare har precis fått barn, och har därför inte samma möjlighet till att åka med på alla tävlingar längre. Istället ringer hon efteråt och hör hur allt gått, vilket uppskattas till 100%. Dessutom ger hon en hel del tips innan tävlingar, så att det ska gå så bra som möjligt. Självklart följer hon med på de tävlingarna hon kan, och då hjälper hon alla, gratis. Jag tycker att det är skönt med tränare som är måna om sina ryttare, och som hela tiden bryr sig om hur det går för alla ekipage, och som stöttar i både med- och motvind.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Krumben
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka