Tränare runt Örebro/Västerås/Eskilstuna

MissFideli

Trådstartare
Jag har ingen koll på travet själv, så frågar här.
Vilka tränare med flertalet anställda (dvs inga som bara har 1 anställd) finns i detta område?

Namn räcker.

Sv: Tränare runt Örebro/Västerås/Eskilstuna

Jörgen Westholm, Sala
Håkan Eriksson, Eskilstuna
Åke Lindblom, väster om Arboga
Hans Karlsson, Örebro
Juhani Partanen, Örebro
Per Fromell, Örebro

Det här är några av dem!

Oj det är ju mängder?! Kolla in på travbanornas hemsidor och kolla vilka tränare som är knutna till banan.

Oj det är ju mängder?! Kolla in på travbanornas hemsidor och kolla vilka tränare som är knutna till banan.

Så många är det väl inte som har mer än en anställd i trakterna runt Örebro/Västerås/Eskilstuna?

Ja, det är ju det tyvärr. Helst inte så mycket mer än 5 mil från Arboga.

Så många är det väl inte som har mer än en anställd i trakterna runt Örebro/Västerås/Eskilstuna?

Om man som sagt kollar på banornas hemsida så hittar ialla fall jag flera bara på örebro, Johan Sedström, Kenneth Nilsson och Anders Göstasson förutom de som redan har räknats upp. Sen var det ett par stycken som jag inte vet hur många anställda de har och jag har inte tid att kolla de andra banorna. Så jo det är nog rätt många... ;)

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 002
Senast: zarmino
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
673
Senast: Miingla
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka