tränare? hemsida?

L

link

Hej!

Har börjat intresserat mig en del för western. Vart kan man få tag på tränare? Någon hemsida? Gärna så att man vet vart i landet de befinner sig :) Jag bor i Västra Götalands län utanför Lidköping.

Tacksam för svar! :bump:

Kan du inte gå med i en klubb och åka på clinic eller nåt? Gemenskapen är ju härlig så då rycks man med.

Swedish Western Riders är en trevlig klubb i dina trakter. Jag är inte insatt i deras verksamhet, men jag antar att de arrangerar clinics med diverse tränare precis som de flesta andra klubbar.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Cattis_E
·
Fritid Om några veckor ska jag för första gången åka till London på semester en vecka. Jag ska bland annat se Harry Potter och det fördömda...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 214
Senast: sjoberga
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: animalasia
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Josefineeee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama