Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Må bra! Dvs godkänd grundkondis, muskler så kroppen orkar och ett starkt hjärta.Frågan är väl räcka till vad?
Jag tror nog att dom flesta som tränar på gym gör det för att må bra och många även för att förebygga skador efter ensidiga arbeten mm. Sen är det många som tränar för gemenskapen också, genom gruppträning tex.Jag går inte på gym. Jag rör på mig mycket på jobbet, och hemma så är det alltid massvis att göra med huset och gården och hundarna så jag rör på mig fullt tillräckligt.
Att gymma för att få en snygg kropp är så främmande för mig att jag inte riktigt förstår. Men jag fattar ju att man som @pepp kan behöva gymträning för att må bra (problem med ryggen eller vad man nu kan ha)
Nä jag gillar inte att byta om och duscha med andra personer.
Vi har tidigare haft ett rum med träningsredskap men det fick bli lekrum till barnen. Så just nu tränar jag inte alls. Vi planerar dock att bygga ett hemmagym.
Samma här! Duschar i stort sett aldrig på gymmet, har dessutom bebis med mej så jag tycker det blir osmidigt.Det gillar inte jag heller, men byter om hemma och duschar hemma
Frågan är väl räcka till vad?
Ja, men knappt frivilligt. Grejen är den att "alla" på jobbet började träna på lunchen... och det är inte så dumt att få 30 minuters motion ett par gånger i veckan.Spinoff från kontorsklädestråden.
Tränar du på gym? Om inte, hur motionerar du?
Det beror ju på skulle jag säga. Nu när jag har ett stillasittande jobb så behöver jag träningen ännu mer för att må bra. Men även på den tiden när jag skötte stall med 50+ hästar och red 6-7 h per dag så behövde jag träna för att överhuvudtaget orka med jobbet och inte bli snedbelastad av all mockning. Tränade då bål, axlar, rygg och löpning.