Träna med Wii

Derivata

Trådstartare
Har blivit med Wii och tycker att det fungerar bra att träna med Wii fit plus. Det är en träning som faktiskt blir av. Dock har jag sett nu att det finns en uppsjö av andra träningsspel till Wii. Någon som har testat dessa och som kan ge en recension? Jag skulle gärna ha ett spel som ger tuffare träning än vad jag känner att Wii fit ger.

Någon som testat EA Active, Biggest looser, personal trainer och allt vad de heter? :laugh::laugh:
 
Sv: Träna med Wii

Active sports är super, jag tränar bara med det utan wii fit board, jag tyckte att wii fit var värdelöst men plus kanske är bättre? JAg gillar active därför att du kan lägga upp ett helt eget program osv.Superbra!!!
 
Sv: Träna med Wii

Vad är det för övningar på EA active, försöekr googla på det, men hittar bara så få exempel på vilka övningar som är med.
 
Sv: Träna med Wii

Boxning, joggning, olika övningar med gummibandet rollerblades, bollspel och lite dans tror jag med:)
 
Sv: Träna med Wii

Hur är dansen? Jag gillar mer dansinspirerade aerobicsklasser, så det kanske är något för mig?

Har nog redan bestämt mig för att köpa ett active :D
 
Sv: Träna med Wii

Vill du ha mkt dans ska du nog köpa dansspel, jag är så dålig på dans så jag har valt bort det i min personliga lista:)
 
Sv: Träna med Wii

Vill du ha mkt dans ska du nog köpa dansspel,

Det råkade även blir så när jag beställde ett EA active, dvs ett dansspel också. Det blev en väldigt dyr beställning kan jag säga :o (mario cart åkte med också.. sedan ett sing star spel, herre gud jag är över tretiio och överkonsumerar tv-spel :D)
 
Sv: Träna med Wii

Herregud:) Så många:) Nej men allvarligt spelen till wii är ju löjligt dyra, köpte ett wii sing runt 600 kr kostade det och new super mario och mario kart, jag har köpt så dyra spel så, fast det är ju för att det ska passa barnet med. Funderar på personal trainer men vi får se:)
 
Sv: Träna med Wii

Jag har köpt Just dance, det är faktiskt riktigt roligt och hyfsat ansträngande också.
Finns både lätta och svåra låtar. Billigt är det också, 300 plus frakt:)
 
Sv: Träna med Wii

Fick hem mina spel i går.

Just dance var jätteroligt, fick upp bra puls närj ag röjde loss i gillestugan :D

Dock tyckte jag att active fungerade lite sämre, vet inte om det var dåligt batteri i handkontrollerna men spelet fattade inte ibland när jag gjorde benböj eller curls.
 
Sv: Träna med Wii

Nej det kan bero på var man har mottagaren med har jag upptäckt. Synd att motion plus inte funkar med alla spel.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 981
Senast: JennyLz
·
Fritid Eftersom jag är hopplöst efter och dessutom dåligt med tid så han jag börjat träna med wii. Nån gång har vi lånat hem träningsspel...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: FadeAway
·
Fritid Vilket träningsspel är bäst till wii? Wii fit (plus) eller EA Active Personal Trainer?
Svar
2
· Visningar
1 405
Senast: Lupin
·
Fritid Införskaffade igår ett wii. Nu vill jag ha tips på roliga spel. Vill även gärna ha tips på bra träningsspel som faktiskt ger något och...
2
Svar
27
· Visningar
2 267
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp