Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

Sv: Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

Gillar bättre varianten där man ser från sidan än där man ser i gubbens vy. Blir så satans åksjuk plus att jag tycker det är svårt att minnas var man varit. :P

:bow::bow::bow:TACK!!! Trodde jag var ensam om att inte klara av de nya flådiga 3D-spelen där man kan göra kullerbyttor och hoppa upp i taket o klättra. Jag klarar tre minuter, sen är jag snurrig. Trodde det var åldern :crazy:
 
Sv: Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

Wii sport
Wii sport resort

Mario Galaxy 1 och 2

New Super Mario

Wii sport och wii sport resort följde med konsollen. Inte min grej, för långsamt och rätt trista saker. Kräsen :P

Mario galaxy låter ju skoj men då är det det där med åksjukan. :p

New super mario låter som min grej för visst var det den som är "från sidan"? :laugh:
 
Sv: Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

:bow::bow::bow:TACK!!! Trodde jag var ensam om att inte klara av de nya flådiga 3D-spelen där man kan göra kullerbyttor och hoppa upp i taket o klättra. Jag klarar tre minuter, sen är jag snurrig. Trodde det var åldern :crazy:

Nejdå åldern har det då rakt inte att göra med för jag var sån när jag var yngre med. Stör mig på det för de i 3D är ju jätteroliga många gånger. Men lite svårt att spela i 3-minuterspass. :D
 
Sv: Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

Wii fit plus och active sports

Hur bra dessa spel beror på hur träningsvan du är och i vilken form du är i när du börjar.

Wii fit plus, blir alldeles för långa pauser mellan övningarna pulsen hinner aldrig gå upp ordentligt. I de delar av spelet som ska vara mer pulshöjande som boxningen och stepen har man lagt in nått rytmtjafs som gör att man måste utföra övningarna i det närmaste ultrarapid. Balansspelen som följer med är dock superroliga, som hinderbana, skateboard, slalom backhoppning, kul för alla :love:
Jag rekomenderar wii fit för de som vill komma i gång att träna, sedan när man är i gång är det lite för mesigt.

Active sportes
Bra övningar att komma i gång med, lite mer puls än i Wii fit plus. Jag föredrar dock att göra styrkeövningarna framför spegel och med hantel i stället. Gummibandet som följer med spelet är för klent, köp ett eget på stadium med mer motstånd.

Just Dance 1, skitkul, men då gillar jag att dansa också, sket totalt i poängen utan rockade loss i stället. Synd bara att man inte i ettan i alla fall kunde välja en serie med låtar, hatar avbrotten för att välja ny låt när man väl kommit i gång.

Jag köpte Wii när jag höll på att sluta snusa, perfekt att ha något att distrahera sig på och som rörde bort i alla fall några av de miljoner lösgodis som jag stoppade i mig. Efter någon månad var blev wiiet endast en lockelse för bekantas barn som var på besök. Jag sålde wii och köpte en crosstrainer istället och håller på att bygga upp mitt eget lilla gym med hantlar och speglar mattor osv. Fungerar mycket bättre för mig!
 
Sv: Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

Tack för ett omfattande svar.

Vilket av alla sports active är det ni kör? Det verkar ju finnas flera stycken.
 
Sv: Tipsa en entusiastisk ny wii-ägare om spel tack :)

Jag har hittat EA Sports Active 2.0 för 199 kr + frakt och det känns som ett bra pris. Följer de där arm och ben fästena med eller måste man köpa dem separat? Det står att det är kompatibelt med balance board, men är spelet fortfarande bra om man ännu ej har ett balance board?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp