Träna inför försäljning

Gamla, snälla och trygga tanthästar ska verkligen inte underskattas, jag avgudar min 🤩 Hoppas det blir bra för er!
Tack!
Ja, den här gången åkte jag 53ish mil (och lika långt hem igen) för provridning och hästen motsvarade beskrivningen i annonsen, så det blir nog bra! Ångrar dock att jag inte tvingade maken att åka tillbaka dagen därpå och hämta hem honom :D. Måste vänta en hel vecka till ju!

Vad kul! Så bra du verkar hittat en god ny ägare till hästen, verkar ju klart som det löste sig till det bästa för häst och människa. Lycka till till er båda du med den nya hästen och gamla hästen med nytt hem ☺️

Liknande trådar

A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 338
Senast: Anonym
·
Träning Vet inte riktigt vart denna tråd hör hemma men chansar här inne efetrsom de rör sig om hästhantering! Jag har min häst utlånad och...
Svar
3
· Visningar
1 382
Senast: Niela
·
Träning Har tagit ett nordsvensksto på foder inför köp och den snälla fina häst ägarna lovat hon är kan jag ju säga att hon INTE är...hon är...
2
Svar
36
· Visningar
3 759
Senast: mettanmett
·
E
Körning Lägger min fråga här istället för under hästhantering, eftersom mitt primära mål är att köra in min häst. Har nyligen köpt en 04 som...
Svar
5
· Visningar
1 185
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama