Träna hästen för distans...

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

angel_winner

Hej alla på buke!

Min kompis hat en ponny som hon skulle vilja träna i distans.. Men hon vet inte hur hon ska göra.. Hennes ponny är ganska gammal men jätte pigg... Hon har också bra vägar och slingor att rida på... Sedan kan hon klättra på olika srtällen... Men hon vill iallafall ha hjälp av proffs.. Så om ni har något tips så hjälp henne gärna! Men hon har inte Buke så ni får skriva till mig... eller här på tråden... tacksam över alla svar utom att skaffa tränare för hon har inte tillgång till tränare...

Sv: Träna hästen för distans...

Det finns flera trådar om detta här inne, leta runt så kommer du att hitta massor med svar på dina frågor. (Att använda sökfunktionen är också bra!)

/B_A_L, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 171
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Luff
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 267
Senast: Gunnar
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 179
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar