Träna för att bli smidigare

Mirtai

Trådstartare
som rubriken säger, hur ska jag träna för att bli smidigare?

Jag rider 4 dagar/vecka, springer några dagar/vecka och tränar lättare core/styrka i samband med det. Men jag är så otroligt stel!

Har svårt att få till träningspass på gym, så organiserad yoga eller liknande går bort tyvärr.

Någon som har bra tips? Appar eller liknande för hemmaträning? Alla tips mottages!

Finns yogavideos på nätet. Jag tränar yoga och pilates hemma framför tvn på det sättet. Annars var noga med att stretcha, det tycker jag gör mycket.

Har du ngt tips på bra video?

Stretcha gör jag, men kan absolut bli bättre på det!
Får man länka? Jag är medlem på ett ställe som heter yogobe.com men det finns säkert på Youtube också.

Jag äskar att stretcha så jag gör det gärna länge och hårt :o

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 564
Senast: SiZo
·
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 641
Senast: Josofinito
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 257
Kropp & Själ Jag behöver lite input från er som joggar. Jag har precis tagit tag i min löpträning igen efter att ha haft uppehåll sen i september...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama