Trampdynor!!

peace

Trådstartare
Smörjer ni ofta in era hundars trampdynor? Och isåfall med vad?
Min hund får lätt sprickor, har underhållit med "Jaga lätt" (tror den heter så). Men jag tycker inte jag får ngn bra effekt, han får sprickor ändå:crazy:

Sv: Trampdynor!!

Min hund har småsprickor nder sina fötter, men så länge han inte har ont så smörjer jag inte, det skälper med än det hjälper.

*kl*

Försvarets hudsalva från Apoteket ska enligt ryktet vara toppen till onda tassar.

//Gilly

Jag brukar spruta lite aloe vera spray på tassarna ibland då jag mräker att de är torra. Plus det lindrar mot hans allergi. Tycker det är toppen och inte vanebildande då det är naturläkemedel

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 913
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 926
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka