fio
Trådstartare
Sv: Tramp mm *film*
Hur menar du, mina anridningar är alltid perfekta Nä det är sant iof , jag har inte som mål att någonsin visa upp en piaff på tävlingsbanan i allafall (kanske om 15 år eller nått) så det spelar ju mindre roll egentligen, äsch du har väl gett mig rekommendationer förr , jag är tacksam för all hjälp och tips jag kan få.
Aha, så gamle Windwurf är den skyldige. Kul! Då är du ju nästan akademisk själv!
Det är ju en avvägning mellan vad man vill med hästen och hur man vill utvecklas själv. För din egen del så tycker jag att du ska leka med det för att själv vidareutveckla din ridning. Jämför med att hoppa, att aldrig någonsin hoppa om man inte är 100% säker på att anridningen är perfekt? Hur många hinder kommer du då hoppa i ditt liv?
Men med tanke på vilken nivå du rider på till vardags så vet inte jag om jag är rätt person att ge dig rekommendationer. *ler*
Hur menar du, mina anridningar är alltid perfekta Nä det är sant iof , jag har inte som mål att någonsin visa upp en piaff på tävlingsbanan i allafall (kanske om 15 år eller nått) så det spelar ju mindre roll egentligen, äsch du har väl gett mig rekommendationer förr , jag är tacksam för all hjälp och tips jag kan få.