Tråkigt utseende

Lorelie

Trådstartare
Nu är jag trött på utseendet på klubbens hemsida. Vill göra om den, men jag vet inte hur... Vill behålla menyn som den är (Alltså systemet, utseendet kan ju ändras).

Något förslag?
SPS hemsida
 
Tyckte den var fin som den är men annars är nog enda förslaget att surfa runt och kanske få lite inspiration av andras sidor? Det är lätt att man tycker att "alla andra" har finare sidor...
Infon på ponnyklubbens sida är bra så det enda man kan förändra utöver det är väl bilder, färger och ev. bakgrunder. Tyvärr är jag inte så bra på att designa, håller just på med min sida då jag skaffat domän. Har inte ändrat den så mycket mer än minskat från tre till två ramar och tagit bort bakgrunden som jag var trött på. Så har jag gjort en ny meny i Map Edit, alltså imagemaps för jag ville testa hur det funkar.
Hälsar Lianda :)
 
Jag tyckte också sidan var fin som den var nu... fast jag hade velat se en presentation av alla hästar (fast det kanske redans fanns? skummade bara igenom den lite fort)

Emma
 
om du vill behålla den som den är så är det väl bara att ändra färger och byta till nya bilder. Finns väl inte så mycket mer man kan göra? Fast i och med är det ju inte sagt att det inte blir stor skillnad på sidan.

För övrigt tycker jag sidan är fin som den är.
 
Det är tyvärr rätt omöjligt att presentera hästarna. (Har fått flera önskemål om det). Det är för många och för varrierande... De stora hästarna är inte så regelbundna lektionshästar precis... Alla hästarna ägs av ridskolans ägare, och de har inte alla på den gården, utan några finns på en annan gård. Ponnyerna hade inte varit helt omöjliga att skriva lite om, det är ungefär samma hela tiden.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
726
Senast: bettysmatte
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 893
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp