Sv: Trakehner

Har hittat en avkomma som kan stämma där modern inte har någon känd stam.
Registrerad i LU , den danska motsvarigheten till det svenska SH.
Märkningen ska då vara 06 847.
Ident 208333200606847
Avlsforbund LU
Land Danmark
Navn BÆKLUND'S LA KASANDRA
Fødselsdato 11-07-2006
Køn Hoppe
Farve sortbrun

Far Ident: DVH 832
Navn: BLUE HORS ARMANO
Født: 01-04-2001
Mor Ident: 208333199808813
Navn: LA TRAVIATA
Født: 01-07-1998

åh tack så hemskt mycket, jag kom just hem från stallet och märkningen är 06-847, jag behöver kanske glasögon :o. Men då finns det inga uppgifter om moderns stam alls? :(
 
Sv: Trakehner

Men enligt den databasen har detta sto en helt annan avkomma efter en fullblodshingst år 2006.
 
Sv: Trakehner

Ja, då är det nog fel :)

Att döma av namnet är det väl bäst att ta kontakt med BÆKLUND stuteri och helt enkelt fråga
 
Senast ändrad:
Sv: Trakehner

BÆKLUND stuteri

Nu hittade jag deras hemsida :) tack vare rätt stavning, tidigare sökningar resulterade i allt utom hästar. Dock så verkar inte hemsidan fungera så bra men jag hittade i alla fall en mailadress.Hur får man egentligen till det där ae:t: på datorn :confused:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 413
Senast: L(i)FE
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 255
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
5 835
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp