Trakehner-ägare/intressenter

Cosy

Trådstartare
Finns det inget intresse av att starta en Trakehner-förening här i Sverige?:idea:
Personligen stycker jag det hade varit otroligt intressant och välkommet!:d

Sv: Trakehner-ägare/intressenter

Defenitivt.
Är ju en underbar ras och jag hade gärna velat kunna ta föl på mitt sto som hade kunnat registrerats in som trakehner istället för svhb.

Jag skulle absolut kunna tänka mig att vara medlem i en trakhenerförening i Sverige! Finns flera mkt fina Trakhenerhingstar som jag gladeligen skulle använda!
Har dock inget trak-sto:o

Jag skulle absolut vara intresserad även om jag för tillfället inte har någon häst (men nästa blir nog en rysk- eller tysk trakehner).

Problemet här är väl att det inte är tillåtet att brännmärka i Sverige?

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 211
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 293
Senast: Bison
·
Hundhälsa Det verkar ju numera generellt finnas en övertro på att blandraser är friskare än renras hos gemen man och nu pekar en studie på att så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
8 717
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023