Trailhinder

Sv: Trailhinder

Www.horseshowpatterns.com
Man kan skaffa ett gratis medlemsskap, och då får man tillgång till alla mönster för dom stora tävlingarna, t.ex. World show, det är ju super svåra mönster, men man kan få mycket inspiration och göra om mönstren till sin egen nivå. Jag skriver ut mönstren när dom kommer ut (man får ett email när dom är tillgängliga) och sätter dom i en pärm, sen har man en uppsjö av trail, horsemanship, huntseat mönster att träna på :)

Liknande trådar

Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
11 823
Senast: Hedwig
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: Mirre
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
579
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka