Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast Surprice kan knappast ha någon godkänd son än, han är själv född 2007...
Vad tror ni hans syfte är? Att hitta marknadsandelar i Sverige eller stalla upp hästar billigare (?) än i Tyskland? Jag har ingen aning om hur prisbilden ser ut...
Tror inte risken är så stor att det blir någon av matadorerna som kommer att ställas på flyinge, kommer säkert att bli några mindre använda eller unghingstar som hamnar här, betäckningsmarknaden är ju väldigt många gånger större nere i tyskland så att parkera någon flitigt använd i sverige lär nog inte ske. Allt är inte guld för att det är utländskt, eller ägs av PS. Vist har han många kanoner men han har också mkt "medelmåttigt" i sitt hingstutbud som utan vidare bra svenska hingstar matchar. Tyvärr är just denna övertro något som är ganska utspritt och det kommer säkert vara en del som väljer PS hingstar för att de tror att allt är bättre trots att det kanske inte blir så speciella hingstar som hamnar här. Kommer säkert att vara så några år tills avkommorna måste bekänna färg.
Hm... Hur blir det då när jordbruksverket kommer och ska få han att släppa ut hans hingstar i hagar där de kan röra sig?
Lite för mycket blod i han tror jag avskräckte omgivningen. Han var ju trots allt 75%.
*KL*
Kanske OT men jag försöker hitta vilka hingstar som kommer visas på Flyinge 17/3 men kan inte hitta någon info, nån som vet bättre?