Trådlöst Nätverk

Minelli

Trådstartare
Vi har ett trådlöst nätverk här hemma som fungerade utan problem förra sommaren innan jag flyttade hemifrån. Men nu när jag kom hem igen så vill det inte fungera med min dator. Fram till igår kunde min dator inte ens hitta nåt trådlöst närverk men så helt plötsligt igår så hittade den det. Men jag får ändå inte igång det. Den letar efter en nätverks adress (IP-nummer) men lyckas inte hitta det. Vad gör man?

Sv: Trådlöst Nätverk

Du måste kanske in på Routern och godkänna din dator i Trådlösa nätverket. Sen kanske nätverket (SSID) står som dolt...

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 750
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 747
Senast: tuaphua
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 219
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 316
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka