Derivata
Trådstartare
Kände inte riktigt att min fråga passade in i trädgårdstråden
vi har en trevlig lättskött tomt med en fin trall. Jag hänger upp några gardiner i pergolan och får både solskydd och lite mer ombonat. Jag sätter några kryddväxter i en balkonglåda precis utanför dörren, och de tar jag faktiskt (hyfsat) hand om för jag älskar färska kryddor i matlagning.
MEN resten, det är så kalt utan i fall några andra sommarblomsterarragemang. Jag har några krukor, vad ska jag sätta i dem?
A) de ska tåla fullständig negligering
B) de ska hålla sig fina en hel säsong
C) jag gillar inga andra färger än grönt och vitt på växter)
D sa jag att de ska klara torka och störtfall utan några som helst klagomål eller slokning
vad ska jag sätta i mina krukor?
Långgräs? Palmer? Eller?
jag gillar inte växter och de gillar inte heller mig
vi har en trevlig lättskött tomt med en fin trall. Jag hänger upp några gardiner i pergolan och får både solskydd och lite mer ombonat. Jag sätter några kryddväxter i en balkonglåda precis utanför dörren, och de tar jag faktiskt (hyfsat) hand om för jag älskar färska kryddor i matlagning.
MEN resten, det är så kalt utan i fall några andra sommarblomsterarragemang. Jag har några krukor, vad ska jag sätta i dem?
A) de ska tåla fullständig negligering
B) de ska hålla sig fina en hel säsong
C) jag gillar inga andra färger än grönt och vitt på växter)
D sa jag att de ska klara torka och störtfall utan några som helst klagomål eller slokning
vad ska jag sätta i mina krukor?
Långgräs? Palmer? Eller?
jag gillar inte växter och de gillar inte heller mig