Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått tag på lite potatis av en i kvarteret. Är det värt att köpa några potatiskrukor eller ska man bara trycka ner i de i pallkrage (kan de bo med rabarber?)?
Eller är potatissäck bättre?
Hur tar man bäst sticklingar på petunior?
Jag brukar göra cirka 50-100 cm det beror på vad jag ska plantera runt trädet.Hur stort område runt träd bör vara utan gräs?
Måste nog testa jata en toppstickling, ta bort alla blad utom de i toppen, stoppa i jord. Det är inte så noga, ungefär 90% brukar klara sig
Åå vilken bra hjälpreda.. å nu sitter jag å kollar äppelträd igen.Skippade jordgubbslandet och rensade -tack vare tråden- upp lite runt 2 av äppelträden istället
Visa bifogad fil 119375
Till hjälp hade jag en uttråkat Lillibus
Ååå
Åå vilken bra hjälpreda.. å nu sitter jag å kollar äppelträd igen.
Ehhmm jag bor i litet radhusMan kan inte ha för många äppelträd, jag har 4 olika sorter som jag skaffat under de senaste 5 åren
Det är ett gammalt träd jag gräver bort gräset vid inget planteras.Jag brukar göra cirka 50-100 cm det beror på vad jag ska plantera runt trädet.
Problem?Ehhmm jag bor i litet radhus
Platsproblem börjar det bli.. funderar på att sälja gräsklipparen, snart ingen plats att ha gräs påProblem?