Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl ett par mil till ena kanten, så ett stenkast ungefär
Frågan är ju bara om vi vinkar åt varandra över sjön.
urnor med petuniorna längs hela infarten skulle vara fantastiskt!!Eh... kan vara så att jag är nära 100% grobarhet på petuniorna jag satte innan jag åkte till särbon. 60st!!! Vad f-n tänkte jag?!
urnor med petuniorna längs hela infarten skulle vara fantastiskt!!
A och jag går komma och inspektera sen!Vi har rätt stora planer... så petuniorna kommer nog till användning Det ska bli riktigt roligt att försöka få till något med parkeringen, som den är nu är den ju jättetråkig
A och jag går komma och inspektera sen!
Kanske ska rymma till dig på födelsedagen i år, det är ju en sån där stor enJa, det måste ni!
Min rabarber verkar ha försvunnit helt i vinter, hittar ingenting av den.Lite ledsen över att min älskade rabarber inte verkar ha överlevt vintern. Jag ska be att få en ny planta av makens farbror som jag fick den ursprungliga ifrån men måste fundera på om den kanske ska få bo på något annat ställe.
Det kan ha varit att jag sörjde den för tidigt, jag var och inspektera idag igen och jag kan ana något där nere i jorden. Så jag hoppas att det är min rabarber som är lite långsammare än den som fanns när vi flyttade hit. Min är mycket godare än den.Min rabarber verkar ha försvunnit helt i vinter, hittar ingenting av den.
Det kan ha varit att jag sörjde den för tidigt, jag var och inspektera idag igen och jag kan ana något där nere i jorden. Så jag hoppas att det är min rabarber som är lite långsammare än den som fanns när vi flyttade hit. Min är mycket godare än den.
Här uppe hos mig har rabarbern inte tittat upp än. Jag vet att den lever. Men den vilar fortfarande.Det kan ha varit att jag sörjde den för tidigt, jag var och inspektera idag igen och jag kan ana något där nere i jorden. Så jag hoppas att det är min rabarber som är lite långsammare än den som fanns när vi flyttade hit. Min är mycket godare än den.
Min är alltid absolut sist av allt i trädgården. Jag tror ständigt att den gått och dött.Förra sommaren planterade jag ett par tio frilandshibiskus är det någon som vet när blad och knoppar börjar utvecklas på dem. De är helt kala men verkar leva. (Grönt under barken när man skrapar lätt på stammarna)
Hur ska jag orka med det?Min är alltid absolut sist av allt i trädgården. Jag tror ständigt att den gått och dött.