Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur varmt ska det vara på nätterna innan det går att ha ute chilin i växthuset?
Har börjat vänja dom vid är vara ute några timmar då det går över 20 grader i växthuset under dagen men blir att ta in på kvällen då det kryper ner under 8 på natten och då och då kallare.
Någon form av nät/lock kanske? Så inget djur trillar ner och drunknar.Vi har fixat uppsamling för regnvatten från garaget! Nu saknas bara regnet...
Vi fick också tre rabarberplantor som vi planterade i går, för att i dag upptäcka att det visst växer rabarber här sen innan (första sommaren med huset)
Visa bifogad fil 28598
Ja, det finns! Här är vi halvvägsNågon form av nät/lock kanske? Så inget djur trillar ner och drunknar.
När jag tittade för mitt område igår så skulle det regna på onsdag och tittar jag idag så kanse på torsdagdet var det där med att hoppas på regn, ja...
Prognoserna lovar och lovar och sen faller det bort igen. När jag kollade igår kväll var det exakt NOLL mm i 10-dygnsprognosen. Nu ser det ut så här
Visa bifogad fil 28614
Nån som tror på det?
Man får väl i alla fall förbereda lite tunnor för att samla upp regnvattnet. Men...
Jag hade funderingar på att peta ner frön i trädgårdslandet den här veckan. Inser nu att det kanske är helt idealiskt att göra just det, OM det nu skulle komma regn i helgen.När jag tittade för mitt område igår så skulle det regna på onsdag och tittar jag idag så kanse på torsdag
det var det där med att hoppas på regn, ja...
Prognoserna lovar och lovar och sen faller det bort igen. När jag kollade igår kväll var det exakt NOLL mm i 10-dygnsprognosen. Nu ser det ut så här
Visa bifogad fil 28614
Nån som tror på det?
Man får väl i alla fall förbereda lite tunnor för att samla upp regnvattnet. Men...