70% på uteväxter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
70% på uteväxter
Grrrr.
Köpte kattmat på granngården som hade 50% på lökar.
Plus att de var i alldeles utmärkt skick.
Så två påsar låga röda tulpaner följde med hem. Var jag nu ska sätta dem....
Jag skulle göra rabatten rundare i formen och låta den följa avenbokshäcken. Med så liten trädgård är gräsmatta överskattat. Skulle skippa den helt, faktiskt.
Vi ska bo kvar men jag har ändå inte röjt ur växthuset .Jag borde gå ut och göra i ordning växthuset. Och plocka in de sista rödbetorna och löken. Men jag ooorkar inte! Har sagt att jag borde göra det i snart en månad, men inte kommit till skott än.. Hur hittar man motivationen att fixa i en trädgård man inte ska ha kvar?
Vi ska bo kvar men jag har ändå inte röjt ur växthuset .
Jag skulle vika av den bort mot planteringslådan så det liksom sitter ihop. Tycker också gräs är helt överskattat.
Jag skulle göra rabatten rundare i formen och låta den följa avenbokshäcken. Med så liten trädgård är gräsmatta överskattat. Skulle skippa den helt, faktiskt.
Här är en del av min trädgård så förstår du ungefär hur jag menar.
Visa bifogad fil 21635
Visa bifogad fil 21635
Tack!Vad fint!
Vad är de rödbladiga träden för några?
Tack!Åh, så fint!
Jag tror minsann jag får anlita dig att komma och planera lite trädgårdJag skulle göra rabatten rundare i formen och låta den följa avenbokshäcken. Med så liten trädgård är gräsmatta överskattat. Skulle skippa den helt, faktiskt.
Visa bifogad fil 21635
Vad snällt av dig att säga ett sånt fint beröm. Det gjorde mig glad.Jag tror minsann jag får anlita dig att komma och planera lite trädgård
Jag ger dig tillåtelse att posta hur många bilder du vill på.din trädgård!Vad snällt av dig att säga ett sånt fint beröm. Det gjorde mig glad.
Jag har faktiskt varit med i 1000 trädgårdar två gånger, dvs man har en öppen trädgård och alla som vill får komma och besöka. Första året hade jag 99 besökare och i år 136.
Här är en till trädgårdsbild, bara för sakens skull liksom.....
Visa bifogad fil 21648
Jag skulle vika av den bort mot planteringslådan så det liksom sitter ihop. Tycker också gräs är helt överskattat.