Ojojoj. Don't go down that path.
Jag har *många* bilder på detta oerhört efterlängtade och fantastiska växthus.
Och jag jobbar hårt med att behärska mig för att inte vräka ut ett nytt foto för varje vinkel och varje ny skruv som har monterats. Har allvarligt funderat på att begränsa mitt Facebook-album (som är dedikerat enbart till det Magnifika Växthuset) innan alla har avvännat mig av utmattning efter att ha tvingats följa detta projekt från att det var en grop i marken. Nu på sistone med ungefär en uppdatering om dagen.
Du kan vara helt lugn för att det hur som helst kommer att slinka igenom både en och två och flera bilder också här på växthuset när det är färdigglasat. Växthuset när golvet är lagt. Växthuset när det är inrett med gårdens gamla kökssoffa och andra förrådsfynd. Växthuset en sommarmorgon. Växthuset inifrån. Växthuset från gavelsidan. Växthuset en kväll med tända ljus och en kopp te. Växthuset sett från huset. Växthuset sett från vägen. Växthuset med äppelträden utanför. Växthuset julpyntat på vintern. Växthuset när det är gruslagt runt om. Växthuset med inflyttade tomater och basilika och diverse godsaker. Och växthuset när det har planterats en massa rosor och buskar och fina växter runt om.
Jag skulle ju kunna starta en dagbokstråd, så blir det i alla fall lite mer avgränsat.