Problematisk
Trådstartare
Jag är uttråkad nog för att göra en tråd i ämnet! Finns det fler än jag som för tillfället lever på sjukhusmat? Eller har ni god insyn i den?
Vad tycker ni om sjukhusmaten?
Jag kan börja. Äter veg.kost vilket på det här sjukhuset verkar betyda "konstiga oidentifierbara saker"
Jag som har matfobi bland annat finner det... svårt!
Frukosten idag sov jag över, det är väl annars enda normala målet. Lunchen var gummipotatis, nån slags geggiga grönsaksbiffar, lite sås och grönsaker. De geggiga grönsaksbiffarna gick till min förvåning helt okej att äta med lite sås till! Men potatisen - varför är den typ alltid antingen mosig eller som gummi?
Middagen var ett äventyr i sig! Potatis (mosig fast hård i mitten
) och... Nånting! Jag visste ärligt talat inte vad det var förrän jag kollade på matlistan i efterhand - omelett!
Att det var ägg i misstänkte jag när jag åt, men åt ändå lite av det. Så nu kan jag stoltsera med att jag minsann äter (well, har ätit) ägg också 
Det är väldigt utmanande för mig att vara här, kan jag säga.
Vad tycker ni om sjukhusmaten?
Jag kan börja. Äter veg.kost vilket på det här sjukhuset verkar betyda "konstiga oidentifierbara saker"
Frukosten idag sov jag över, det är väl annars enda normala målet. Lunchen var gummipotatis, nån slags geggiga grönsaksbiffar, lite sås och grönsaker. De geggiga grönsaksbiffarna gick till min förvåning helt okej att äta med lite sås till! Men potatisen - varför är den typ alltid antingen mosig eller som gummi?
Middagen var ett äventyr i sig! Potatis (mosig fast hård i mitten
Det är väldigt utmanande för mig att vara här, kan jag säga.