Jannice
Trådstartare
Jag snor idén från dem med unghästar födda 2008, och skapar en för oss med unghästar födda 2010
Kan vara kul att få tips, råd och idéer från andra med häst/-ar i samma ålder, samt läsa om vad ni andra hålls med med era busar
Såååå, då börjar väl jag då:
Jag har faktiskt inte hämtat min pålla än, ska hämta henne nästa lördag så än så länge har jag ju då inte gjort nånting
Men kan ju presentera henne iaf:
Hon är ett paintsto född i April förra året. Har Docs Leaguer, Zan Parr Barr och Docs Smoking Lena i stammen.
När hon sen rids in så har jag tänkt satsa på trail, barrelrace eller polebending med henne, det visar sig vad hon blir bäst på/tycker är roligast
Hobbyhoppning kommer det också bli en del förhoppningsvis
Men, först av allt ska jag bara få hem henne och lära känna henne ordentligt
Sen blir det ju 2 års markarbete, och det ska bli sååå roligt!
Kan vara kul att få tips, råd och idéer från andra med häst/-ar i samma ålder, samt läsa om vad ni andra hålls med med era busar
Såååå, då börjar väl jag då:
Jag har faktiskt inte hämtat min pålla än, ska hämta henne nästa lördag så än så länge har jag ju då inte gjort nånting
Men kan ju presentera henne iaf:
Hon är ett paintsto född i April förra året. Har Docs Leaguer, Zan Parr Barr och Docs Smoking Lena i stammen.
När hon sen rids in så har jag tänkt satsa på trail, barrelrace eller polebending med henne, det visar sig vad hon blir bäst på/tycker är roligast
Hobbyhoppning kommer det också bli en del förhoppningsvis
Men, först av allt ska jag bara få hem henne och lära känna henne ordentligt
Sen blir det ju 2 års markarbete, och det ska bli sååå roligt!