Trådar som försvinner

palle

Trådstartare
Nu är vi många som undrar varför trådar som är välbesökta med tusentals tittningar flyttas till annat forum och sen bara tas bort ???

Dessutom så är dom även borta från prenumrationslistorna också ???

Sv: Trådar som försvinner

Då är den borttagen!

Varför inte PM:a moderatorn och fråga istället för att starta en tråd om det?

Förmodligen för att fler vill veta?

Jag är helt snurrig då flera trådar som hör hemma på Utrustning flyttas till Gnägg i stället nu, för att de inte anses vara så seriösa disskusionstrådar om utrustningen osv...

Att det tagits bort trådar har vi också märkt...

Det var inte det som var frågan...

Frågan är VARFÖR en av Bukes mest väbesökta tråd helt plötsligt har flyttats för att sen lika plötsligt försvunnit....

Dessutom tror jag inte dessa moderatorer har lust att få sina inkorgar översvämmade av PM....som ska besvaras individuellt...

Det finns massvar på PM :angel:

Min fråga till er är då:
Har ni läst igenom forumreglerna?

Om inte, gör det.

NI har faktiskt godkänt reglerna och förbundit er att följa dessa på forumet.

Jag kan bara svara för mig själv, men jag tar gärna en fråga på pm för mycket än att jag måste hitta till den tråd som ifrågasätter mitt beslut.

/tifo - moderator på senior, galopp & western

VI har följt forum reglerna....

VI diskuterar våra färgglada UTRUSTNINGAR, under forumet UTRUSTNING, och tipsar andra om andra färgglada saker vi hittat....

Att DET skulle vara förbjudet på något sätt, är inget som någon av oss andra förstår....

DÄRFÖR undrar vi....men något svar verkar vi inte få av BERÖRDA moderatorer....

Att göra på detta vis finns det finns det mycket starka ord för.... :mad:

Vad VI vill HA är en FÖRKLARING av BERÖRDA parter....

Att hitta till berörda trådarna är inget problem....inte med tusentals tittningar..finns inte så många trådar som har /har haft så många tittningar och som fortfarande är dags aktuella...

palle skrev:
VI har följt forum reglerna....

VI diskuterar våra färgglada UTRUSTNINGAR, under forumet UTRUSTNING, och tipsar andra om andra färgglada saker vi hittat....

Att DET skulle vara förbjudet på något sätt, är inget som någon av oss andra förstår....

DÄRFÖR undrar vi....men något svar verkar vi inte få av BERÖRDA moderatorer....

Att göra på detta vis finns det finns det mycket starka ord för.... :mad:

Vad VI vill HA är en FÖRKLARING av BERÖRDA parter....

Snälla, om ni nu vill ha kvar trådar med era fantastiska färgglada utrustningar. Varför talar ni då om var ni köper dem, vare sig ni skirver ut firmanamnet helt eller förkortat, eller direktlänkar till firmans sida :confused: . Ska ni lägga in bilder, får ni väl fota era EGNA djur, när ni har köpt utrustningen och inte länka till firmabilder eller firmor.

Jag säger som A_K_N, läs forumreglerna, som ni godkände när ni blev medlemmar.

Men vad bra..då är det kanske dags att helt lägga ner hela det forumet...

För det är BARA vi som blivit behandlade på detta vis...

Det finns bilder och länkar i nästan varje tråd som går till olika firmor m.m

Men DOM får behålla sina trådar :confused:

palle skrev:
Att hitta till berörda trådarna är inget problem....inte med tusentals tittningar..finns inte så många trådar som har /har haft så många tittningar och som fortfarande är dags aktuella...
Du missförstog nog mig lite: jag svarade på påståendet att moderatorer inte ville ha en massa PM. Om den aktuella tråden som har plockats bort har jag ingen åsikt, annat än att jag litar på att mina kollegor (kan man säga sånt om ideellt arbetande personer?) har tänkt igenom frågan nogsamt innan beslut fattats.

palle skrev:
Men vad bra..då är det kanske dags att helt lägga ner hela det forumet...

För det är BARA vi som blivit behandlade på detta vis...

Det finns bilder och länkar i nästan varje tråd som går till olika firmor m.m

Men DOM får behålla sina trådar :confused:

Använd då denna knapp
report.gif
som alla andra användare hittar till, så kan vi moderatorer ta bort de trådarna också.

Mvh

IngelaH

Men det är bra att få veta hur man kan få tag i det bästa exemtäcket för hästen, tycker jag. Det gör ju att hästen kanske slipper lida. För att bara ta ett exempel nu då..

Booming skrev:
Men det är bra att få veta hur man kan få tag i det bästa exemtäcket för hästen, tycker jag. Det gör ju att hästen kanske slipper lida. För att bara ta ett exempel nu då..

Det finns många bra sökmotorer ute på nätet, som jag använder mig av. :idea:

Och som sagt, det är ju bara för firmorna, som förresten i många fall redan ÄR medlemmar här på bukefalos... :angel: att kontakta Gunnar för reklamavtal.

Och var finns den knappen numera...hittar den inte sedan senaste omläggningen... ;)

Jo men alla märken gör ju reklam för att deras täcke är bäst. Man vill ju gärna ha lite privata åsikter ibland.
Eller ett visst täcke man inte hittar i något företag, någon kanske vet vilka som säljer just det täcket? Det kanske inte ens finns på internet.

Men om jag söker ute på nätet efter rosa saker, inte fasiken kommer det upp något...

palle skrev:
Och var finns den knappen numera...hittar den inte sedan senaste omläggningen... ;)

Titta under respektive användarnamns avatar i trådinläggen. Där finns
report.gif
bredvid online/offline-pluppen, under hur många inlägg man har. :bow:

Mvh

IngelaH

Senast ändrad:

Okej...

Gisses vad respektive moderatorer kommer att få jobba ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka