Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
palle skrev:VI har följt forum reglerna....
VI diskuterar våra färgglada UTRUSTNINGAR, under forumet UTRUSTNING, och tipsar andra om andra färgglada saker vi hittat....
Att DET skulle vara förbjudet på något sätt, är inget som någon av oss andra förstår....
DÄRFÖR undrar vi....men något svar verkar vi inte få av BERÖRDA moderatorer....
Att göra på detta vis finns det finns det mycket starka ord för....
Vad VI vill HA är en FÖRKLARING av BERÖRDA parter....
Du missförstog nog mig lite: jag svarade på påståendet att moderatorer inte ville ha en massa PM. Om den aktuella tråden som har plockats bort har jag ingen åsikt, annat än att jag litar på att mina kollegor (kan man säga sånt om ideellt arbetande personer?) har tänkt igenom frågan nogsamt innan beslut fattats.palle skrev:Att hitta till berörda trådarna är inget problem....inte med tusentals tittningar..finns inte så många trådar som har /har haft så många tittningar och som fortfarande är dags aktuella...
palle skrev:Men vad bra..då är det kanske dags att helt lägga ner hela det forumet...
För det är BARA vi som blivit behandlade på detta vis...
Det finns bilder och länkar i nästan varje tråd som går till olika firmor m.m
Men DOM får behålla sina trådar
Booming skrev:Men det är bra att få veta hur man kan få tag i det bästa exemtäcket för hästen, tycker jag. Det gör ju att hästen kanske slipper lida. För att bara ta ett exempel nu då..
palle skrev:Och var finns den knappen numera...hittar den inte sedan senaste omläggningen...
palle skrev:Okej...
Gisses vad respektive moderatorer kommer att få jobba