Trådar som försvinner.

Poppinella

Trådstartare
Varför försvinner vissa gamla trådar, medan andra finns kvar?
En del av mina (som inte var särskilt gamla) har försvunnit, medans vissa ännu äldre och mer ointressanta finns kvar.
Vad kommer detta sig?

Sv: Trådar som försvinner.

Har också märkt av samma sak...
En del "nya" trådar har försvunnit, medans en del av de gamla fortfarande finns kvar..

För att snabba upp forumet och minska storleken på databasen har jag rensat bort trådar som inte haft någon aktivitet den senaste två veckorna.
Detta har jag gjort de forum som jag betecknar som chat-forum. Dvs Gnägg, Ungdom, Äldre ungdom och Senior.

Jag gör den här typen av rensning med ojämna mellanrum.

Vad bra!

Har haft problem med segt forum tidigare.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Postade en annan tråd som ingen nappat på, så här kommer en ny. Min fina häst Skorpan har konstaterad gaffelbandsskada som tyvärr inte...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Honey07
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hästvård Då har vi dessvärre åkt på den stora blodmasken i stallet.. Jag har tidigare delat stallet med en annan inackorderad. Förra året gjorde...
Svar
19
· Visningar
772
Senast: Lucifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama